tiistai 2. joulukuuta 2014

Virkkailua

Virkattu lumihiutale
Minulla on taas työn alla uusi pöllötaulu. Se on tosin vielä kesken ja koska se on menossa joululahjaksi, ajattelin esitellä sen vasta myöhemmin. Nuo aikaisemmin esittelemäni kolme pöllötaulua ovat muuten kaupan. Jos joku niistä kiinnostaa, voi minulle laitta linkin kautta viestiä.

Näin joulun alla olen myös virkkaillut iltapuhteena tv:n ääressä lumihiutaleita ja enkeleitä. Niitä voi laittaa vaikka kuuseen koristeeksi. Kahtena edellisenä jouluna olen hyödyntänyt lumihiutaleita myös joulukorteissa. Kumpanakin vuonna tein korttipohjasta vähän erilisen ja toissa vuonna ompelin niihin lisäksi myös pienet tiu´ut. Niistä korteista ei minulla valitettavasti ole kuvia esitellä. Tein joulukortteja myös tilauksesta äidilleni, niin myös tänkin jouluna. Tosin tänä vuonna virkkasin enkeleitä, joiden ohjeen löysin sattumalta vanhasta Käsityö-lehdest. Lankana käytin valkoista kalastajalankaa ja virkkuukoukun koko oli 1,5.

Valmiita Enkeli-joulukortteja.

2 kommenttia:

  1. Millä ihmeen ajalla sä oot ehtinyt noi joulukorttitilaustyöt tekee? Ihanan aikaansaava kyllä olet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitkin syksyä iltaisin tv:n ääressä virkkailin enkelin tai pari niin pikkuhiljaa projegti valmistui. Kun muutaman ensin harjoittelee menee loput rutiinilla.

      Poista